January 3rd, 2019

Today was a day of going to the doctor!

My ears are stiiiillllll hurting and I felt really bad when I woke up so I decided that I should go see a doctor, so I did. My normal doctor couldn’t see me but another one could so I went to see her.

She told me that yes I do have a sinus infection and gave me some things to try and there is not a lot they can do and I just mostly gotta wait it out and that in really bad cases like this it can take up to 11-12 days for it to get better and so far it’s only been about seven. So I guess I have a while of this to go. If I get sicker or if I have a fever I’m suppose to call her and she’ll call in some medicine to the pharmacy without making me go back out there again.

After that I went and got a burrito cause I really like burritos and it was in a weird place. I went into the North Bay and I think I was the only person there wearing a t-shirt and just a simple skirt cause everyone was dressed really nicely and that’s just the way it is in the North Bay and it reminded me why I like the East Bay better.

I had to drive next to a prison I have seen on TV a bunch and it is weird seeing it in person cause I know what’s going on inside and I am glad I am just seeing it from the outside cause I know they would not be very happy to see me.

In two weeks from today I am gettin a operation on my paw and I am getting nervous! I dunno how that’s gonna go and I hope it’s for the best and I’m not really worried about the operation itself and I am mostly worried about the recovery time afterwards.

For din din I had a bunch of lima beans and some cottage cheese and it was really yummy.

…and that’s the world according to Miss Bunny.

January 2nd, 2019

Hi world! I know I haven’t posted in a while.

That’s because I’ve been at my Mom’s house. I was there for my birthday and for Christmas! It was a lotta fun.

Me and Mom made a really yummy chocolate cake for my birthday! I put in too much salt on accident and we were worried it was gonna make it taste funny but it was fine and really the extra salt kinda helped cause it was so chocolatey. We also put in way too many chocolate chips but I don’t think it’s actually possible to put in too many chocolate chips so it was okay.

Oh and we made two pumpkin pies, too! They were really yummy and maybe some of the best pumpkin pies I have ever had and I liked that part a whole lot.

After that I kinda got sick and then I got really sick and I’m still sick now. Me and cats do not get along very good cause I think they are cute and nice but I am allergic to them. I was around them so much that I got pretty sick and I’m still dealin’ with it now. If I do not start to get better in a few days I will go see a doctor cause I think I ended up getting a sinus infection.

I washed alllllll of the things I brought so hopefully the catdust is out of them now and I really hope so cause I don’t wanna be sick anymore.

I’ll try to try more, world. I’m sorry I stopped doin it for a while. I will do my best to keep it up again. šŸ’œ

…and that’s the world according to Miss Bunny.

December 20th, 2018

Today was a day of gettin back to normal after bein kinda sick for a buncha days cause I am allergic to cats and it stinks cause I think cats are really cute but I can’t touch them cause I get stick.

I’ve been at Mom’s house now for a few days and the first few days I got kinda sick cause of all of the cat hair in my room and I didn’t like it very much and eventually I got to where I was so sick I hadta say something. Then I did and Mom and Uncle Jessie decided to help me out and they removed the carpet from my room and not as a punishment or anything.

Mom said after they got out the carpet they were able sweep up soooooooooo much dust cat hair that it was super grooooooooss. She said that the bottom of the mop bucket had a layer of mud on the bottom of it after they were done. I had been learnin about how gross carpet can be and I had no idea it was THAT gross but now I know!

So now I’m gettin better. Today I felt mostly myself and I bet it takes a few days but I should get back to normal. And I felt all weird that they would do that for me but I know it’s because they love me and want me to not be sick. I was like “I can’t believe they’d hurt the house for me” and then I was like “wow, they love me so much that they’d hurt the house for me,” and that was kinda crazy to think about.

Now I get to help pick what kinda floor we put it next and I wanna do something that’s a hard surface that I can just mop if a cat gets in or somethin cause I am allergic to cats.

I am very happy that I am feeling better ’cause tonight we watched movies and had Chinese food and things were pretty much normal and this is the best I’ve felt while at Mom’s house in a very long time and that is good.

…and that’s the world according to Miss Bunny.

December 17th, 2018

Today was a day of making a nice nest for myself!

School was kinda boring today cause a lotta people were out and it just wasn’t all that fun but it was okay cause I wasn’t suuuuuper busy and I didn’t even have a lot of people to talk to today.

At lunch I had a giant bowl of lima beans and I showed Mom how I like them cooked so now she knows and now she can make them for me sometimes and I think that’s neat.

After school was a lotta fun!! Me and Mom went out on a trip and we went to IKEA and I got a new chair that’s suuuuper comfy that I am sitting in right now as I write this and it’s yellow and it’s nice. It was hard to get into the car but me and Mom figured it out and that was hard ’cause it was super heavy but it’s all done and now it’s inside and put together.

Then we went out for pizza! I like pizza a lot. I got one with a lotta good stuff on it and Mom got one with sweet potato on it and that was weird but she said she liked it so that’s good I guess.

When we got home we put my chair together and then moved things around to make a nice nest area for me and now I like it a lot and I am lookin forward to a bunch of days here over Christmas cause now I have a place of my own that’s my own little area and that’s really good.

…and that’s the world according to Miss Bunny.

December 16th, 2018

Today was a day of a lot of driving! Zoooooooooom!

When I got up this morningĀ  I was at my house and now I am at my Mom house which is like 12 hours away and I made it there in one day!

I have made this drive a lotta times but this time it rained almost the whole way and it was a really long drive in the rain and I am glad it’s done. I was gonna wash my car but now I don’t gotta but I’m still gonna do it anyhow cause the windows are all messy and stuff and the car wash will fix that.

I listened to an audio book the whole way and it was really deep stuff but I feel good for listenin to it cause it’s important stuff that impacts me a lot and it’s nice to know that I am not alone.

When I got to Mom’s house I had a sandwich and we unloaded the car and we played SNES some and it was a lotta fun.

Now I am all sleepy and it’s time to go to bed ’cause I gotta go to school tomorrow and I wanna do my best while in school.

…and that’s the world according to Miss Bunny.

December 15th, 2018

Today was a day of helping people and getting my hair cut!

This morning was pretty boring but okay! When I got up I wasn’t in a hurry so I slept in and I took a shower and I got a bagel for breakfast ’cause I wanted a treat and it was really yummy.

Then after that I got a call from the person that runs the rabbit rescue with some computer questions and eventually I was like “I can help with that!” and I went over to go her her at her house and we talked a bunch and I got to meet her rabbit and his name is Henry and he is an angora bunny and he is really cute.

But that made me really late for lunch so I got a late lunch and then went and got my hair cut and now it looks really nice which is good ’cause I’m leaving tomorrow to go spend a looooooong time with my family for Christmas and I am very excited about that.

When I got home I couldn’t decide if I wanted din din or not and decided that I didn’t cause I’d just eaten lunch so late but now I am kinda wishin I had.

After that I did some work to get ready to go out of town and I’m not app packed up yet but I know what I wanna pack so I think it will be all okay!

Then as I was getting ready for bed I remembered that I didn’t tell the story of my day so I figured I should do that and then I changed the filters in my air filter so that it’s all ready to deal with mom’s cat tomorrow.

…and that’s the world according to Miss Bunny.

December 14th, 2018

Today was a day of being suuuuuper hungry and getting new artwork for my bedroom and watching sappy movies!

When I got up this mornin’ I forgot that I was out of milk again so I ate my cereal without milk again and it was okay again. But now the cereal is all done so I’m not gonna get any more cause I’m gonna use other things for breakfast that has less sugar in it even if sugar is the bestest stuff in the world.

Around lunch time I got suuuuuper hungry. Like so hungry I was shaking and was worried that I was gonna take a nap again. So I made myself a big giant bowl of lima beans which was great and I really like lima beans so I’m gonna have those a lot for lunch in the future I think cause they are healthier than the peanut butter and honey I’d been eatin’.

Oh! I also got some new artwork for my walls cause the thing I got framed was done and it looks really good and I am happy to have it on my wall.

Then after dinner I watched two sappy movies on TV or at least I tried to do it. One of them was and one of them was pretty dumb ’cause it was supposta be in set in a trailer park but I don’t think it was very real even if I’ve never been in a trailer park but I think it made people that live in one of those seem really silly and not very smart and I know that is not right.

Then I went to Rocket City and I hung out and talked to people for a while and I had fun but eventually I started fallin’ asleep on the sofa so I decided it was time to go to bed so I decided to write this and then go to bed and tomorrow I have a busy day!

…and that’s the world according to Miss Bunny.