Today was a day of my tummy hurtin’ all day and I didn’t like it, but it’s mostly okay now and I hope it leaves me alone. I am gonna be okay, I promise!

When I got up this morning it was all ouchy and I took some of the magical bunny tummy medicine and that helped a bit but then it started actin’ up again and I dunno why. After I had lunch it was hurtin’ so bad that I could barely sit at my desk at school but I did cause it was the right thing to do.

In the afternoon I hadta go see a doctor but not about my tummy! I hadta go get checked for skin cancer and I don’t have any. There are people in my family that have had it before so we’re pretty careful and check me once a year cause I don’t wanna have skin cancer.

It was weird bein’ at the doctor like that with my tummy hurtin cause I knew he’d haveta check out my skin and see it close but I didn’t wanna be touched a lot more than normal but it all worked out okay ’cause he didn’t haveta touch me and I am glad that I do not have cancer.

Ohhhhh I also sent my other doctor a note about be takin a nap on the stairs last week. I mean my normal doctor. She didn’t write back to me yet so hopefully she does soon cause I am curious to know what she thinks.

Tomorrow I got a very busy day cause I got like ten people at school I gotta go talk to. Hopefully I do good on all of them.

I talked to Mom for a long time after school and it was nice to talk to her and she will be home soon and there will be sooooooooooooooo many snuggles when that happens. 🙂

…and that’s the world according to Miss Bunny.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s